№
|
Дата
|
Тема
(основний зміст) уроку
|
І семестр
|
||
1.
|
|
Загальна характеристика розвитку літератури першої половини ХХ ст.
Авангардизм в літературі. Доля реалізму. Елітарна та масова культура.
|
2.
|
|
РМ Складання тез за темою
«Авангардизм 1910-20-их років і здійснювана ним «революція в мистецтві» (за
підручником).
|
3.
|
|
Ф. Кафка. Загальна характеристика творчості. Концепція світу та людини в
оповіданні «Перевтілення».
|
4.
|
|
Проблема метафоричного світобачення в оповіданні
«Перевтілення». Символічність образного світу твору. Вплив
Ф. Кафки на розвиток всесвітньої літератури.
|
5.
|
|
Дж.Джойс - видатний ірландський письменник-модерніст.
Характерні риси його творчості та їх утілення в психологічному есе «Джакомо Джойс».
|
6.
|
|
«Потік свідомості» та аналіз психології людини в
психологічному есе «Джáкомо Джойс». Вплив Джойса на всесвітню літературу.
|
7.
|
|
РМ Реконструкція лінійного сюжету есе «Джакомо
Джойс» (усно)
|
8.
|
|
Контрольна
робота.
|
9.
|
|
М. Булгаков – видатний російський письменник.
Булгаков і Київ. «Майстер і Маргарита». Особливості композиції твору.
|
10.
|
|
Проблематика та характеристика
головних образів роману.
|
11.
|
|
Воланд і його почет. «Магічний реалізм» у творі.
Контрольний домашній твір
|
12.
|
|
Глибинні зрушення в поезії ХХ століття.
Модернізм і основні течії європейської поезії ХХ століття. Поезія Р.М. Рільке
та Гійома Аполлінера.
|
13.
|
|
«Срібна доба» російської поезії, її
авангардистські та модерністські течії. Поезія О.Блока та Анни Ахматової. Виразне читання напам‘ять.
|
14.
|
|
Контрольний твір. Наш світ очима митців-модерністів
|
15.
|
|
ПЧ Література першої
половини ХХ ст.(за вибором вчителя)
|
16.
|
|
Особливості літературного процесу другої
половини ХХ ст.
|
ІІ семестр
|
||
17.
|
|
Бертольт Брехт - видатний німецький письменник.
«Епічний театр» Б. Брехта, його теоретичні засади та творча практика.
Проблематика та художні особливості п’єси «Життя Галілея». Неоднозначність
образу Галілея. Інтелектуальний характер драми.
|
18.
|
|
РМ (письмово) Розгорнута відповідь на питання «Чи актуальні нині
проблеми відповідальності вченого за свої відкриття, поставленні у п’єсі
«Життя Галілея» Б. Брехта»?
|
19.
|
|
Альбер Камю - видатний французький письменник.
Камю і екзистенціалізм. «Чума» - антифашистський роман-притча. Філософський
сенс притчі про чуму.
|
20.
|
|
РМ
(усно) Характеристика основних образів твору. Проблема вибору
в творі. Контольний домашній твір
|
21.
|
|
Е. Хемінгуей - видатний американський письменник. «Старий і море» -
повість-притча про людину. Образ Сантьяго. «Життєподібний» сюжет і
філософсько-символічний зміст повісті. Місце Хемінгуея в американській і
всесвітній літературі.
|
22.
|
|
Г. Гарсіа Маркес – відомий
колумбійський письменник, лауреат Нобелівської премії. Органічне поєднання
буденного й фантастичного як характерні риси «магічного реалізму» в
оповіданні «Стариган із крилами».
|
23.
|
|
Зустріч людей із янголом, її символічний сенс. Трагікомічне зображення
ставлення людей до дива.
|
24.
|
|
Контрольний твір. Принцип айсберга і
художній текст (роль інакомовлення в літературі ХХ століття).
|
25.
|
|
Література постмодернізму та її характерні ознаки. Особливості сучасного
літературного процесу та його найяскравіші постаті.
|
26.
|
|
М.Павич – сербський письменник-постмодерніст. Утілення
в оповіданні «Дамаскин» рис постмодернізму.
|
27.
|
|
Використання фактів візантійської та поствізантійської
культури («віртуальний історизм») як характерна ознака творчості М.Павича.
|
28.
|
|
Контрольна робота.
|
29.
|
|
ПЧ Література початку ХХІ ст.
|
30.
|
|
Найвидатніші здобутки світової літератури доби античності, Середньовіччя,
Відродження, ХVII і ХVIIІ століть, а також ХІХ століття (доба романтизму)
|
31.
|
|
Найвидатніші здобутки світової літератури ХІХ століття
(доби реалізму та раннього модернізму), а також ХХ – початку ХХІ століття (у
т.ч. сучасного літературного процесу)
|
Орієнтовне календарно-тематичне планування 11 клас. Рівень стандарту (1 урок на тиждень)
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар